"Mee helvettiin! Mä en tarvi sua määrää mua enää!"

"Sä tuut kotiin NYT!"

"Mä meen minne mä haluun, mä oon 18!"

"Niin, täytit eilen!" Niinpä, mä olen junassa riitelemässä mun äidin kanssa koska mä haluun muuttaa takas. Takas Lontooseen.

"Saisinko nähdä lippunne?" annoin junalippuni tuolle.

"Entäs te, rouva?"

"Öö mulla ei oo lippua koska mä tulin hakemaan mun tyttären takas kotiin ja.." äiti selitti.

"Pahoittelen, teidän on mentävä", lippumies (hehee en muista sitä oikeeta XD) sanoi.

"Heti kun tyttäreni tulee!"

"Ei lippua, ei junaan."

"Hän on vasta 18!"

"Eli hän on aikuinen. Tulkaas." Lähdin omalle paikalleni kun lippumies raahasi äitiä ulos. Minulla oli blondit hiukset suttunutturalla, Paul Frank- huppari, sen alla valkoinen t-paita, ja vetoketju oli auki, ja pillifarkut. Otin punaisen matkalaukkuni ja menin sellaiseen koppiin, jossa oli minun lisäkseni viisi poikaa. Yksi blondi, yksi mustahiuksinen, jonka hiukset näytti skeittirampilta. Hihhih.. Yhdellä oli kiharat, yhdellä siili ja yks oli brunette. Istuin ikkunan viereen, huokaisin ja aloin kuunnella musaa. Austin Mahone-What about love. Äänet täysillä. Kännykkäni piippasi. Viesti äidiltä. "TULE KOTIIN HETI!" Paiskasin puhelimen junan lattiaan. Paska nää Nokiat kestää kaiken, ei edes pikku säröä näytössä! Muut pelästyivät ja pahasti.

"Eikai nugettitytön äiti skitso taas?" kikkurapää kysyi tietysti englanniksi. Tuijjotin tuota hetken. Oumaigaad, teille toi on Harry Styles mutta mulle toi vihreesilmänen äijjä oli... "Kikkurapikkura hiljaa!" naurahdin. Poika nauroi mun kanssa.

"Hei tunnetteks te kaks toisenne?" skeittiramppipää jonka tunnistin Zayniksi kysyi.

"Joo, me tutustuttii ku oltii, mitäs me oltii, olisko ollu neljä, viis?" Harry sanoi.

Flashback  Harry

Mä leikin liukumäessä. Hiekkalaatikolla istui tyttö. Ihan yksin. Sillä oli suuret siniset silmät ja pitkät vaaleat hiukset.

"Miks sä et leiki sun kavereiden kanssa?" mä kysyin.

"Koska mä en leiki vaan tulin tänne kun kotona tapellaan."

"Ai. Onko sulla nälkä? Äiti tekee tänään nugetteja." mä kysyin.

"Nugetit on iha kivoja", tyttö hymyili mulle ja mä hymyilin takas.

Nykyhetki (Minä)

Löin Hazzaa päähän kirjalla, jonka olin napannut vieressä istuvalta blondilta.

"Ai! Miks helvetissä sä noin teit?" tuo parkaisi.

"Miks helvetissä sä et soittanut kun mä muutin?!" muut nauroivat. Olin muuttanut toiseen sijaisperheeseen kun olin kahdeksan. Olimme jutelleet puhelimessa ja sillee mutta kaksitoistavuotiaana Harry oli lopettanut soitot eikä ollut enää vastannut minulle. Se sijaisperhe asui Pohjois-Englannissa.

"Noku sää et kertonut sun uutta numeroa! Siihen vastas joku Henrik Erikson! Enkä mä siks voinu antaa mun uutta numeroa!" tuo hieroi päätään.

"Täs on muute Liam, Louis, Zayn ja Niall", Harry esitteli minut muille jotka olivat koko keskustelun ajan katsoneet meitä kuin hulluja.

"Eli Liam aka Siili, Zayn aka skeittiramppipää, Louis aka raitamies ja Niall aka Leipähullu", kaikki esittivät loukkaantuneita, mutta repesivät lopuksi. "Ja tietysti Harry aka kikkurapikkura!" jatkoin. Kikkurapikkura oli yksi niistä tyhmimmistä nimistä mitä ihmisille annoin.